Органiзацiя iнтегрованої освiтньо-науково-виробничої системи цiльової пiдготовки педагогiв професiйного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31392/iscs.2021.19.080Ключові слова:
цiльова пiдготовка, педагоги професiйного навчання, iнтегрована, освiтньо-науково-виробнича системаАнотація
Проведено дослiдження, що сприяє формуванню методологiчного напряму пiзнання з теоретичним обґрунтуванням та практичними пропозицiями щодо забезпечення ефективностi iнтегрованої освiтньо-науково-виробничої системи цiльової пiдготовки педагогiв професiйного навчання для реалiзацiї соцiального вимiру пролонгованих можливостей зайнятостi наукового академiчного потенцiалу ЗВО та складових iдсистем професiйної освiти; актуалiзує процес дослiдження обґрунтування, проектування органiзацiї та апробацiя системи за цiльовим ризначенням професiйної пiдготовки та розвитку педагогiв професiйного навчання нової генерацiї згiдно iнновацiйного трактування професiйних кросiв як спiввiдношення регiональних можливостей, умов виробничих спроможностей, регiональних осередкiв закладiв освiти та соцiально-екологiчних запитiв спроможностi кон’юктури ринку працi.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).