Higher Education To-Day-A Billion Euro Misunderstanding
DOI:
https://doi.org/10.31392/2307-4515/2016-8.2Анотація
We argue that a radical departure from the traditional mindset of European universities is required to serve the need for massive professional education in the 21st century.
Посилання
https://books.google.pt/books/about/One_Hundred_Dollar_ Misunderstanding.html?id=CRNy6kuqQbUC&redir_esc=y
Helmut Schelsky: "Auf der Suche nach Wirklichkeit". Goldmann, München, 1979.
John W. Meyer, Brian Rowan: Institutionalized Organizations: Formal Structure as Myth and Ceremony. Amer. J. of Sociology 83, 340–363 (1977)
Meyers Konversationslexikon, Eine Encyklopädie des allgemeinen Wissens,
Auflage, Leipzig, 1888–1889, vol. 15, p. 1022. On-line at http://susi.e-technik.uni-ulm.de:8080/meyers/servlet/index
Peter Glotz: "Im Kern verrottet? Fünf vor zwölf an Deutschlands Universitäten." Deutsche Verlags-Anstalt, Stuttgart, 1996.
Aesop's Fables. A new translation by Laura Gibbs. Oxford University Press (World's Classics), Oxford, 2002.
Jürgen Schriewer: "Bologna"—ein neu-europäischer "Mythos"?—Zeitschrift für Pädagogik 532, 182–199 (2007).
Konferenz der Fachbereiche Physik: Zur Konzeption von Bachelor- und Master-Studieng¨angen in der Physik (2010). http://www.kfp-physik. de/dokument/KFP_Handreichung_Konzeption-Studiengaenge-Physik-101108.pdf
Thilo Sarrazin: "Wunschdenken." Deutsche Verlags-Anstalt Muenchen, 2016.
German Science Council (Wissenschaftsrat): See e.g. Empfehlungen zur Rolle der Fachhochschulen (2010): www.wissenschaftsrat.de/ download/archiv/10387-10.pdf and Empfehlungen zur Rolle der Fach-hochschulen in 2002: www.wissenschaftsrat.de/download/archiv/ 5102-02.pdf
Bildung in Deutschland 2016. W. Bertelsmann Verlag, Bielefeld 2016
http://www.hochschulkompass.de/en/degree-programmes/ search/study-in-germany-advanced-search/search/1/studtyp/1.html?tx_szhrksearch_pi1%5Bxtend%5D=1&tx_szhrksearch_ pi1%5Bsit%5D=1&tx_szhrksearch_pi1%5Bsitenabled%5D=0&tx_ szhrksearch_pi1%5Bmaster%5D=0&tx_szhrksearch_pi1%5Bpointer% 5D=2
Universitaetsgesetz 2002 http://www.ris.bka.gv.at/GeltendeFassung.wxe?Abfrage= Bundesnormen&Gesetzesnummer=20002128
L. Streit: Ensino Superior Hoje—Um Mal Entendido de Mil Milhóes de Euros. Gazeta de Física 28, 14–21 (2005).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).