ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ СТВОРЕННЯ ОСВІТНІХ ТЕСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31392/iscs.2024.24.078Ключові слова:
CMS Moodle, .NET Core, C#, Razor Pages, штучний інтелект, автоматизація тестів, персоналізація навчання, OpenAI ChatGPT, освітні технологіїАнотація
Стаття описує розробку системи MoodleTestCreator для навчальної платформи CMS Moodle, реалізованої на платформі .NET Core 8 з використанням мови програмування C#, яка інтегрує можливості штучного інтелекту для автоматизації процесу створення освітніх тестів. Система використовує Razor Pages для створення гнучкого вебінтерфейсу, що дозволяє викладачам ефективно генерувати, імпортувати та керувати питаннями тестів у форматі GIFT. В роботі зроблено акцент на використанні передових технологій, а саме штучного інтелекту, для підвищення ефективності навчальних тестів, забезпечуючи при цьому високу адаптивність та масштабованість усього процесу створення та використання освітніх тестів. Авторами детально описана система MoodleTestCreator на рівнях технологічного стеку, архітектури, функціональності, використання системи користувачами, а також розглянутий потенціал майбутнього розширення.
Посилання
Yakoiu maie buty tsyfrova kompetentnist vchyteliv u haluzi vykorystannia shtuchnoho intelektu? 2024. URL: https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/531/458. (Accessed: May 17, 2024)
Metodychna systema formuvannia informatsiinoi kultury maibutnikh vchyteliv matematyky. 2024. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36637. (Accessed: May 17, 2024)
Dyferentsiiovanyi pidkhid u vyvchenni osnov shtuchnoho intelektu v kursi informatyky 搀zyko-matematychnoho fakultetu vyshchoho pedahohichnoho zakladu. 2024. URL: https://lib.iitta.gov.ua/729275/5/Dis_Spirin.pdf (Accessed: May 17, 2024)
Gri쯿ths Tom. Computational Cognitive Science Lab. Princeton University. URL: https://cocosci.princeton.edu/tom/index.php (Accessed: May 17, 2024)
Norvig Peter. Technical Papers, Essays, Reports, Software, and Other Materials. URL: https://www.norvig.com/ (Accessed: May 17, 2024)
Thrun Sebastian. 2024. Homepage. URL: https://web.stanford.edu/~thrun/cv.html. (Accessed: May 17, 2024)
Biography of Andrew Ng. Coursera. URL: https://www.coursera.org/instructor/andrewng. (Accessed: May 17, 2024)
Dafna Koler. Kyivskyi mizhnarodnyi ekonomichnyi forum. URL: https://forumkyiv.org/uk/speakers/dafna-koler. (Accessed: May 17, 2024)
UNESCO. 2023. Global Education Monitoring Report Summary: Technology in Education—Tool, Whose Terms? URL: https://www.unesco.org/en/articles/global-education-monitoring-report-summary-2023-technology-education-tool-whose-terms-hin. URL: https://forumkyiv.org/uk/speakers/dafna-koler. (Accessed: May 17, 2024)
Zhu et al. 2016. Smart Education Framework. Smart Learning Environments. URL: https://slejournal.springeropen.com/articles/10.1186/s40561-021-00170-x. URL: https://forumkyiv.org/uk/speakers/dafna-koler (Accessed: May 17, 2024)
Jemni, Mohamed, and Mohamed Khribi. ALECSO Smart Learning Framework. 2017. URL: https://slejournal.springeropen.com/articles/10.1186/s40561-021-00170-x. URL: https://forumkyiv.org/uk/speakers/dafna-koler (Accessed: May 17, 2024)
Bajaj S., Sharma R. 2018. Smart Education Framework Emphasizing Adaptive Learning. URL: https://slejournal.springeropen.com/articles/10.1186/s40561-021-00170-x. (Accessed: May 17, 2024)
McKinsey & Company. 2021. New Global Data Reveal Education Technology’s Impact on Learning. URL: https://www.mckinsey.com/industries/96 О.Коваль, М.Умрик education/our-insights/new-global-data-reveal-education-technologys-impact-on-learning. URL: https://forumkyiv.org/uk/ speakers/dafna-koler (Accessed: May 17, 2024)
Systema upravlinnia elektronnymy kursamy. UDU imeni Mykhaila Drahomanova. URL: https://moodle.udu.edu.ua/ (Accessed: May 17, 2024)
Google Form. Stvorennia novoho dodatku dlia oblehshennia pobudovy testiv v Moodle. URL: https://forms.gle/HeJGXUR7gcn4qLpZ8. (Accessed:May 17, 2024)
Troielsen Endriu, Dzhepiks Filip. Mova prohramuvannia C# 7 ta platformy .NET ta .NET Core, 8-e vydannia. Kyiv : Litera, 2019.
Hrin Dzheison. Vstup do platformy .NET ta C#. Praktychne kerivnytstvo dlia rozrobnykiv. Lviv : Nova Zoria, 2021.
NET SDK for OpenAI APIs. GitHub. URL: https://github.com/betalgo/openai. (Accessed: May 17, 2024)
Chilberto D., and Aroraa H. Patterny proektuvannia dlia C# i platformy .NET Core. Kyiv : Rozetka, 2020.
An Azure OpenAI book for .NET developers. GitHub. URL: https://github.com/kinfey/dotNETOAIBooks. (Accessed: May 17, 2024)
Learn the C# Programming Language — Full Book for Beginners. freecodecamp.org. URL: https://www.freecodecamp.org. (Accessed: May 17, 2024)
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).