Розвиток когнiтивної компетентностi учнiв у навчально-виховному процесi ЗНЗ засобами iнформацiйно-комп'ютерних технологiй
DOI:
https://doi.org/10.31392/iscs.2018.13.071Ключові слова:
когнiтивна компетентнiсть, онтологiя, онтограф, пiрамiдальна мережа, хмарний сервiс Microsoft Office 365Анотація
У статтi розкрито змiст поняття "когнiтивна компетентнiсть", складовi названої компетентностi; охарактеризовано органiзацiйно-методичне забезпечення розвитку когнiтивної компетентностi у навчально-виховному процесi загальноосвiтнього навчального закладу засобами iнформацiйно-комп'ютерних технологiй. Представлено онтологiю та хмарний сервiс Microsoft Office 365, як приклади iнформацiйно-комп'ютерних технологiй.
Презентовано технiку побудови онтологiї, наведено приклади побудови технологiй учнями i вчителями. Розкрито змiст iнтегрованого уроку з циклу природничих дисциплiн з використанням хмарного сервiсу Microsoft Office 365. Проаналiзовано можливостi використання названих iнформацiйно-комп'ютерних технологiй у навчально-виховному процесi будь-якого закладу загальної середньої освiти.
Посилання
Guralyuk, A. G. VIzualIzatsIya ontologIchnogo Interfeysu. 2017. InnovatsIynI tehnologIYi navchannya obdarovanoYi molodI: materIali IH-Yi MIzhnarodnoYi naukovo-praktichnoYi konferentsIYi, 7-8 grudnya 2017 r., m. KiYiv. K.: Institut obdarovanoYi ditini. S. 65-68.
Osipova, L. A. Informatsionno-obrazovatelnyie proektyi kak sredstvo formirovaniya u studentov kognitivnoy kompetentnosti. 2008. Dne. kand. ped. nauk: Bryansk. 146 s.
Potanina, O. V. 2009. Kognitivnaya kompetentsiya buduschego inzhenera: suschnost, struktura, soderzhanie. Pedagogika i psihologiya. 14(1):29.
Strizhak, O. E. 2009. Komp’yuternI tezaurusi yak tehnologIchna platforma stvorennya avtorskih metodik vikladannya predmetnih distsiplIn. AktualnI problemi psihologIYi: PsihologIchna teorIya I tehnologIya navchannya. Za red. S.M. Maksimenko, M.L. Smulson. K.: Vid-vo NPU ImenI M. P. Dragomanova. 8(6):259-263.
Dorothy, Holland. 1994. The Woman who Climbed up the House: Some Limitations of Schema Theory. In: New Direction in Psychological Anthropology. Theodor Schwartz, Geoffry M. White, Catherine A. Lutz (eds.) Cambridge: Cambridge University Press. P. 73.
Kay, A. I. Programmer, http://www.i-programmer.info/history/8-people/438-alan-kay.html? start=l.
Miller, G. A. and P. E. Nicel. 1955. An analysis of perceptual confusions among some English consonants. J. Acoust. Soc. Amer. 27:338-352.
Project of multi-agent technology in difficult systems. Open University of the Netherlands, http://www.ouh.nl
Sycara, K. P. 1998. Multiagent systems. AI Magazine. 10:79-93.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).