Розвиток когнiтивної компетентностi учнiв у навчально-виховному процесi ЗНЗ засобами iнформацiйно-комп'ютерних технологiй

Автор(и)

  • Andriy Guralyuk Старший науковий спiвробiтник вiддiлу створення та використання iнтелектуальних мережних iнструментiв МАН України, Україна
  • Oleksandr Mytnyk Нацiональний педагогiчний унiверситет iменi М. П. Драгоманова, Україна
  • Evgen Sydorkin Спецiалiзована школи №304 м. Києва,

DOI:

https://doi.org/10.31392/iscs.2018.13.071

Ключові слова:

когнiтивна компетентнiсть, онтологiя, онтограф, пiрамiдальна мережа, хмарний сервiс Microsoft Office 365

Анотація

У статтi розкрито змiст поняття "когнiтивна компетентнiсть", складовi названої компетентностi; охарактеризовано органiзацiйно-методичне забезпечення розвитку когнiтивної компетентностi у навчально-виховному процесi загальноосвiтнього навчального закладу засобами iнформацiйно-комп'ютерних технологiй. Представлено онтологiю та хмарний сервiс Microsoft Office 365, як приклади iнформацiйно-комп'ютерних технологiй.

Презентовано технiку побудови онтологiї, наведено приклади побудови технологiй учнями i вчителями. Розкрито змiст iнтегрованого уроку з циклу природничих дисциплiн з використанням хмарного сервiсу Microsoft Office 365. Проаналiзовано можливостi використання названих iнформацiйно-комп'ютерних технологiй у навчально-виховному процесi будь-якого закладу загальної середньої освiти.

Біографії авторів

Andriy Guralyuk, Старший науковий спiвробiтник вiддiлу створення та використання iнтелектуальних мережних iнструментiв МАН України

кандидат педагогiчних наук, старший науковий
спiвробiтник

Oleksandr Mytnyk, Нацiональний педагогiчний унiверситет iменi М. П. Драгоманова

Доктор педагогiчних наук, професор, завiдувач кафедри практичної психологiї факультету педагогiки i психологiї

Evgen Sydorkin, Спецiалiзована школи №304 м. Києва

Заступник директора з НВР, вчитель фiзики, вчитель-методист

Посилання

Guralyuk, A. G. VIzualIzatsIya ontologIchnogo Interfeysu. 2017. InnovatsIynI tehnologIYi navchannya obdarovanoYi molodI: materIali IH-Yi MIzhnarodnoYi naukovo-praktichnoYi konferentsIYi, 7-8 grudnya 2017 r., m. KiYiv. K.: Institut obdarovanoYi ditini. S. 65-68.

Osipova, L. A. Informatsionno-obrazovatelnyie proektyi kak sredstvo formirovaniya u studentov kognitivnoy kompetentnosti. 2008. Dne. kand. ped. nauk: Bryansk. 146 s.

Potanina, O. V. 2009. Kognitivnaya kompetentsiya buduschego inzhenera: suschnost, struktura, soderzhanie. Pedagogika i psihologiya. 14(1):29.

Strizhak, O. E. 2009. Komp’yuternI tezaurusi yak tehnologIchna platforma stvorennya avtorskih metodik vikladannya predmetnih distsiplIn. AktualnI problemi psihologIYi: PsihologIchna teorIya I tehnologIya navchannya. Za red. S.M. Maksimenko, M.L. Smulson. K.: Vid-vo NPU ImenI M. P. Dragomanova. 8(6):259-263.

Dorothy, Holland. 1994. The Woman who Climbed up the House: Some Limitations of Schema Theory. In: New Direction in Psychological Anthropology. Theodor Schwartz, Geoffry M. White, Catherine A. Lutz (eds.) Cambridge: Cambridge University Press. P. 73.

Kay, A. I. Programmer, http://www.i-programmer.info/history/8-people/438-alan-kay.html? start=l.

Miller, G. A. and P. E. Nicel. 1955. An analysis of perceptual confusions among some English consonants. J. Acoust. Soc. Amer. 27:338-352.

Project of multi-agent technology in difficult systems. Open University of the Netherlands, http://www.ouh.nl

Sycara, K. P. 1998. Multiagent systems. AI Magazine. 10:79-93.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-08

Номер

Розділ

Інформація та комп'ютерні технології