Сучасна інженерно-педагогічна освіта: інтегровано розвивальний підхід

M. A. Vaintraub

Анотація


У статті висвітлено проблему міждисплінарного дослідження інженерної та педагогічної освіти, необхідності розроблення методологічних основ для підвищення нетрадиційного професійного розвитку студентів інженерно-педагогічних спеціальностей під час їхньої професійної підготовки у педагогічному університеті. У зв’язку з цим досліджено сучасний інтегровано розвивальний підхід для впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес вищих навчальних закладів інженерно-педагогічного спрямування. Акцентовано увагу на: введенні поняття "інтегровано розвивальний підхід", "міждисциплінарна методика інтегровано розвивального навчання", "інтегровано розвивальне навчання"; чинниках, що забезпечують вдосконалення підготовки майбутніх фахівців з урахуванням принципів, методів і прийомів, що спонукають до творчості, розвитку особистісних якостей, використання інноваційних педагогічних технологій, пов’язаних із винахідництвом, раціоналізацією.

У статті приділено увагу компетентностям, що можуть бути сформовані у студентів педагогічного університету завдяки впровадженню у професійну підготовку взаємопов’язаних специфічних принципів інженерно-педагогічної культури-інженерного та педагогічного мислення, здатності викладати і виконувати роботу на рівні сучасних досягнень техніки і технології, ефективно застосовувати теоретичні знання для розв’язання практичних завдань.


Повний текст:

PDF

Посилання


Vaintraub, M. A. (2010) Suchasni tekhnolohii formuvannia yakisnoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv. Humanit. visnyk DVNZ "Pereslav-Khmelnytskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet im. Hryhoriia Skovorody". 2010. Vyp. 19. с. 24-29.

Report 2008-125. Forecasting skill needs: a review of national and European practices. Commissioned by the Norwegian Ministry of Education and Research (Kunnskapdepartementet) [Elektronnyi resurs]. Rezhym dostupu: http://www.trainingvillage.gr/skillsnet — Zahol. z ekranu.

Study visits programme for education and vocational training specialists 2010/11 [Elektronnyi resurs]. Rezhym dostupu: http://www.training village.gr/skillsnet (under "Forecasting" section). — Zahol. z ekranu.

Vocational education and training — key to the future. Lisbon-Copenhagen-Maastricht: mobilising for 2010[Elektronnyi resurs]. Rezhym dostupu: http://www.trainingvillage.gr/skillsnet (under "Forecasting" section) — Zahol. z ekranu.

Vaintraub, M. A. (2009) Intehrovane rozvyvalne navchannia u profesiinii shkoli: monohrafiia Kyiv. 2009. 179 с.

Vaintraub, M. A. (2010) Metodychni pidkhody do systematyzatsii politekhnichnykh znan. Imidzh suchasnoho pedahoha. 2010. с. 74-76.

Vaintraub, M. A. (2008) Vidchutnyky kontrolno-vymiriuvalnykh system : monohrafiia / Kyiv. 2008. 240 с.

Klochko, M. M. (2007) Otsinka stanu tekhnolohichnoho protsesu vyhotovlennia detalei dynamichno nastroiuvanykh pryladiv : dys. ... kand. tekhn. nauk : 05.11.14 . К. 2007. 177 с.

Vaintraub, M. A. (2013) Teoriia i praktyka profesiinoi pidhotovky maibutnikh kvalifikovanykh robitnykiv z obrobky metalu. vyd. 2-he, dopovn. К. 2013. 328 с.

Gindikin, S.G. (2001) Rasskazyi o fizikah i matematikah. 3-E izd., rassh. - Moskva. 2001. 465 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ




Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.